|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Relativ fattigdomMen relativ fattigdom er vel pr def umulig å bli kvitt (med mindre alle skal ha det absolutt likt da) for noen vil vel alltid har det relativt sett dårligere enn gjennomsnittet?
|
|
|
#2 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Relativ fattigdom
Ja, den tenkte jeg på også. Om vi sammenlikner vår familie med et par av familiene i vennekretsen vår, vil jeg si at vi er relativt fattige, da de sitter i store millionvillaer og reiser utenlands flere ganger om året og snakker om å betale ned på gjeld "hver gang sparkekontoen bikker over 200 000." Sjøl bor vi i rekkehus, og er overlykkelige om sparekontoen bikker 10 000.
|
|
|
#3 |
|
Bedreviter
|
Hvis man har valgt å ta opp et stort boliglå, og av den grunn har dårlig likviditet, så får man ikke lov til å kalle seg fattig altså. Jeg er enig med Katta i at dersom noe uforutsett har skjedd, og man ikke lenger ha mulighet til å betjene lånet og ikke kan komme seg ut av knipen ved salg o.l., så blir det noe litt annet. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, ikke hvis du tar med det poenget i definisjonen jeg har uthevet.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|