Sv: Kildesorterer du?
Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.
En venn av en venn hever at kildesortering bare er svada, og ler seg tullerusk av oss som gjør det vist. Denne vennen av vennen påstår at alt blir puttet i samme smørja likevel, når det kommer til syvendeogsist.. Vekkastet arbeid med andre ord, hevder vennen ( som vist jobber med boss og rusk og rask)

Eg meiner å ha høyrt at det faktisk skjer enkelte plasser, men her vert det i alle fall sortert.
Dei henter restavfall, bio (mat) og papir, og me leverer glass sjølv. Eg må innrømma at me er ikkje spesielt flinke til å levera metall. Det har vært snakk om returordning på plast, men dessverre har det ikkje kommet i gang enda.
Eg og har ein nabo som ikkje sorterer. Han hadde ikkje tid meinte han, og dessuten gadd han ikkje. Vart pottesur når dei nekta å hente bio-bosset som var stappa full av restavfall bl.a. Men best var han når han raste over "alle idiotane som ikkje sorterte" når han fann plast og glass i hans nyinnkjøpte kompostjord frå det same renovasjonsselskapet.