|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?
På min arbeidsplass legger vi samtlige fem planleggingsdager til elevenes skoleferie i juni og august. Det trodde jeg var helt vanlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Vi har to i august, de andre er spredt litt utover. Ikke at det spiller så stor rolle for foreldrene til våre elever. De fleste klarer seg rimelig godt selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
frakoblet
|
Kinkig, det der, og jeg har selv gjort det på den måten. Lappene for påmelding kommer gjerne veldig tidlig, før jeg selv vet om jeg selv har fri. Og selv om jeg vet jeg skal jobbe, hender det at det dukker opp slektninger som vil ha besøk av barna - på kort varsel. Og vi kan jo ikke la være å melde dem på heller, med mindre vi vet helt sikkert at de ikke skal dit.
Håhåhå, det er det i alle fall ikke her. De er godt spredd.
![]() |
#4 |
Tittel og tittel....
|
Altså, jeg har full forståelse for det, men det er så mange som ikke gir beskjed i det hele tatt, og det er jo det som er problemet. Jeg tenker at dersom man i utgangspunktet trenger å ha barna i barnehagen så krysser man det, men at man med en gang det skjer noen endringer så gir man beskjed om det.
![]() |
#5 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Slik er det ikke her. Til nå har vi hatt 1 planleggingsdag for 1.klassejenta og 2x2 for barnehagegutten. Det er en hel feireuke det, fra august til september. Den uka gjør da at vi må jobbe i høst og vinterferie, ellers bruker vi opp de fire ukene vi trenger i juli, da SFO er stengt. Vi kan jo selvfølgelig dele oss i ferien da, for å få alt til å gå opp, men hvor hyggelig er det da, for Familien AS? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?Vil det si at dere har ferie samtidig med elevene? Vi har to planleggingsdager etter at skolen slutter i juni og tre før de kommer tilbake i august. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bedreviter
|
Her er det planleggingsdag i januar, april og to uker før skolen slutter (!) i juni. Dessuten en planleggingsdag siste uka før skolestart. Jeg trodde det var en til, men den finner jeg ikke i farten, så den er formodentlig også lagt til en ferie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Shake it out!
|
...lese tråden først, ja. Der ser jeg jo at dere gjør akkurat det jeg mener. Og at der er mulig.
![]() |
Emneord |
klassiker, planleggingsdag |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|