Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Barnehage fører til omsorgssvikt? (VG)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-07, 11:55   #11
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Barnehage fører til omsorgssvikt?( VG)

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Jeg bare spørre: Er denne hetsen bedre enn annen hets?

Dere drar Frp'ere over èn kam. Denne dama som kom med det utspillet, drar barnehagebarn over èn kam (for å sette det litt på spissen).

Hva er forkjellen, egentlig?

Jeg synes det Frp korstoget dere driver med er fjollete. Å, det var godt å få sagt!

Å si at barnehage fører til omsorgssvikt faller jo, etter mitt syn, på sin egen urimgelighet.
Samfunnet utdanner pedagoger som skal hjelpe til med å oppdra barna våre, de er jo faktisk utdannet til det, i motsetning til mange av oss foreldre, som "bare" har observert og erfart etter egen ringe evne.
Dersom foreldrene ikke har mulighet til å ta vare på barna sine, så er barnehagen et trygt sted for de å være, og foreldrene kan samle overskudd til å være med barna når barna kommer hjem igjen.
Å si at pedagogene i barnehagen utøver omsorgssvikt, nei jeg forstår det ikke.

Det er foreldre om har "skylden" dersom det påvises omsorgssvikt og da kan barnehagen hjelpe til med å gjøre skaden for barna minst mulig.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:34.