Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julekarusellen - hvem feirer med hvem

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-11, 10:28   #31
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julekarusellen - hvem feirer med hvem

Jeg synes julekarusellen blir vanskeligere og vanskeligere for hvert år som går. Vi feirer sammen med min familie. Den består av min mor og stefar, så noe stort familieselskap blir det ikke. Når man i tillegg bor i samme hus, så bli det sært å ikke skulle feire julaften sammen. Annethvert år feirer lillesøster med familie (mann og to skjønne guttebasser) også her.
Dillemmaet er at eldstejenta fyller 16 til sommeren. Jeg ønsker meg muligheten til å skape vår egen juletradisjon. Jeg ønsker at eldste skal ha en tradisjon å komme hjem til, kanskje ta med sin egen familie etterhvert. Føler meg skviset mellom egne behov for å løsrive meg fra min egen barndoms tradisjon, og skape noe eget for mine barn. Når man da er velsignet med foreldre som har større plass og som ikke ser poenget med å besøke oss, og som i tillegg bor over hodene på oss, så lar det seg ikke gjøre uten å tråkke noen på tærne.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:39.