Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Familiebil til 300 000,-

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-11, 14:49   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Familiebil til 300 000,-

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Jeg har en Skoda Fabia og den er mye større en man får inntrykk av.
Man sitter ganske høyt i baksetet og det går utrolig mye i bagasjerommet.
Om man vil ha litt større har man jo Skoda Octavia.

mrc har rett. Vi hadde en Fabia tidligere. Der var det plass til 2 barneseter i baksetet og ingenting annet. Oktavia har plass til to seter og en veldig, veldig tynn passasjer (men sistenevnte sitter ikke behagelig; i følge vår tynne nabo .... jeg klarte ikke å få rompa inn der engang).

Hvis man bare trenger to plasser bak, synes jeg bagasjerommet til vår Fabia var utrolig romslig sett i forhold til størrelsen på bilen. Naboen vår kjøpte Citroen Berlingo og skrøt fælt av at de fikk plass til barnevogn, reiseseng og to kofferter i bilen, men det var det faktisk plass til i Fabiaen også.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:13.