|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 7-seter
Nei, det er ikke det. Men med leasing bytter man gjerne oftere, og beskatningen er vel lavere for en bil som er over 3 år så vidt jeg husker.
|
|
|
#2 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
Sv: 7-seterJeg har to barn og trenger plass til å ha med ekstra unger, og kunne dra på ferie med mine to. Valget falt på Ford Grand C-max, lillebroren til S-max. Den har ikke fullt midtsete bak, men er utrolig fleksibel i seteløsningene, noe som gjorde at den danka ut Touran for meg. God å kjøre var den også. Jeg gleder meg til å få ny bli.
|
|
|
#3 |
|
Off the map.
|
Sv: 7-seterSol - vi har også sett på C-max. Dvs mannen har og han var begeistret. Den var ikke veldig stor, men han mener det var mye bil for pengene. Vi har fått tilbud på en bil som ikke har den minste motoren, den har automat, diesel, hengerfeste, skiboks i bilens farge, automatisk lukeparkering, ryggekamera og en hel masse fiksfaks for 420 000. Iom at vi bare har to barn selv, så er vi ikke avhengig av å kunne ha tre barneseter i rad nummer to synes jeg. Baksetene er til de gangene vi har ekstra passasjerer i ny og ne. Og skulle vi ha passasjerer og bagasje så er det alltids litt plass i skiboksen.
|
|
|
#4 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
Sv: 7-seterAkkurat hvorfor jeg valgte bilen, mkj!
|
|
|
#5 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 7-seter
|
![]() |
| Trådverktøy | |