Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-11, 22:25   #1
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg synes det er forskjell på å irritere seg over partnerens tendens til å gjøre dette, og å irritere seg over de manglende listene/støpslene/knappen/whatever. Om det er det siste som irriterer mest, så får man gjøre det selv, og bytte med noe annet som den andre kan gjøre.

Problemet er vel at hvis partneren er typen som ikke gjør ferdig de siste listene, så er kanskje vedkommende typen som ikke synes det er så nøye å fullføre og ikke ser poenget i å bytte arbeidsoppgaver. Det er da det kan bli virkelig irriterende og ikke sånn som Nin forteller om.

Gammel 04-02-11, 22:30   #2
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Problemet er vel at hvis partneren er typen som ikke gjør ferdig de siste listene, så er kanskje vedkommende typen som ikke synes det er så nøye å fullføre og ikke ser poenget i å bytte arbeidsoppgaver. Det er da det kan bli virkelig irriterende og ikke sånn som Nin forteller om.

Ja jeg har det bare moro med det altså. Det er ikke et stort problem her i huset. Jeg er da ikke lam, hadde fikset det for lenge siden om det hadde blitt et krangleproblem liksom.
Jeg trenger et par prosjekter liggende sånn fra hans side. Han er så snill, det går ikke å krangle med han for jeg har aldri en dritt å klage på når det gjelder den mannen. Så disse småsakene lar jeg ligge, noe må jeg jo ha å klage på når jeg trenger å blåse ut. Hadde jeg fikset de småtingene hadde jeg jo ikke hatt noe å gå på.

Og nå er jo routeren borte. Hm. Kanskje jeg skal fikse antenneledningen i morgen...
Men lista skal få være en god stund til. Noe må jeg ha.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:11.