Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-11, 00:43   #1
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere midlertidige løsninger hjemme, som har blitt "permanente"?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Å, Teo, nå gjør du meg SUUUUR! Det er et forbasket plunder og heft , er det. Jeg får flashbacks og grøsser over hele meg bare ved tanken på det. :ikke-handy"

Du skal få lov til å le hjerterått av meg til vintren, når jeg skal i gang med Prosjekt Gammel Villa og klager over at ingen vegger er vinkelrette og at gulvet heller fem cm. Hjelper det?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 00:45   #2
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Du skal få lov til å le hjerterått av meg til vintren, når jeg skal i gang med Prosjekt Gammel Villa og klager over at ingen vegger er vinkelrette og at gulvet heller fem cm. Hjelper det?

Det minner meg om da jeg sydde gardiner i et gammelt hus vi pusset opp. Gardinene gikk til gulvet, på to vinduer i stua. Og jeg måtte sy dem i forskjellig lengde pga hellingen på gulvet.
Vi snakkes!

Gammel 05-02-11, 01:39   #3
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi har også masse sånt. Og jada, min nokså handye mann sier at han skal fikse det. En gang. Jeg har i grunnen sluttet å irritere meg over det meste, det er mest irritasjon det første halve året og så glemmer jeg det og ser det ikke lenger.

Men ganske ofte, hvis han ikke gjør det han har sagt han skal gjøre i løpet av en uke, så tar jeg i et tak selv og ordner det (såfremt det er ting jeg kan gjøre da). Men da blir han irritert fordi jeg gjør det. Han skulle jo gjøre det!!!

Gammel 06-02-11, 15:20   #4
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Jeg skal ikke ramse opp, jeg bare nøyer meg med å si: Ja vi har mange midlertidige løsnonger som har vært sånn i flere år.

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Det minner meg om da jeg sydde gardiner i et gammelt hus vi pusset opp. Gardinene gikk til gulvet, på to vinduer i stua. Og jeg måtte sy dem i forskjellig lengde pga hellingen på gulvet.

Vi bor i et sånt hus, med ikke normal takhøyde og hellende golv. Er det rart jeg ikke liker å bytte gardiner?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:11.