|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Viser tenner
|
Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinen
Jeg er også, oppriktig, nysgjerrig på hvorfor mange velger å ikke følge anbefalninger fra fagfolk når det kommer til denne vaksinen. Jeg mener; man vaksinerer ungene mot kusma og røde hunder men ikke mot kreft?
|
|
|
#2 |
|
Off the map.
|
Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinen
Jeg har heller ikke fulgt godt med på dette, det er noen år igjen til det blir aktuelt, men jeg har fått med meg at den har vært omdiskutert også blant fagfolk. At det kan finnes grunner til å tenke seg om når det gjelder vaksinering er jeg ikke fremmed for, men å spre sånn vissvass som folkets info gjør er bare patetisk. Jeg vil ha mest mulig nøytrale fakta jeg kan bruke for å veie for og i mot - evt ha opplyst de usikkerheter som finnes på en saklig måte.
|
|
|
#3 |
|
Shake it out!
|
Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenJeg har en snart 11-åring og må nok også sette meg inn i for- og motarumenter. Fra seriøse kilder.
|
![]() |
| Emneord |
| folkets info, hpv-vaksinen, klassiker |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|