Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Tidene forandrer seg

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-06, 23:02   #1
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Dritbra!
Kjenner meg litt igjen, bortsett fra at jeg ikke er vestkantjente og jeg har også tilgode å ha med Aurisen på Bar Boca, Robinet og Last Train. Får man en barnevogn inn på Last Train, forresten? Dårlige bleiskiftfasiliteter der i hvert fall. Man kan jo ønske seg bleie selv der noen ganger.

Gammel 15-09-06, 23:39   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Får man en barnevogn inn på Last Train, forresten?

Ikke inn, men man kan sette den i oppgangen utenfor. Lille B er veldig glad i pinball-maskinen deres. Snakk om å svelge kameler.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-06, 00:02   #3
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Ikke inn, men man kan sette den i oppgangen utenfor. Lille B er veldig glad i pinball-maskinen deres. Snakk om å svelge kameler.

Ja, du har virkelig svelget et par når du tar med deg poden på grisefylla. For det er vel stort sett det LT egner seg for? :ensidig:

Gammel 16-09-06, 00:24   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Ja, du har virkelig svelget et par når du tar med deg poden på grisefylla. For det er vel stort sett det LT egner seg for? :ensidig:

Ja, det gjør egentlig det. Men nei, jeg har (heldigvis) ikke tatt han med meg på grisefylla. Bare kaffe på dagtid på både Teddys og LT.

Organisk mat har han fått også. Nei og nei.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-06, 00:37   #5
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

Tidene forandrer seg, ja. Og det gjør heldigvis vi også.

Gammel 16-09-06, 00:46   #6
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utrolig morsomt og bra skrevet, Glitter! Føler meg litt truffet på et par punkter , MontessoriErBest-vestkantfrue som jeg er, men jeg har aldri bodd på Grünerløkka da..

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-06, 14:28   #7
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var et artig innlegg! Du skriver bra.

Nå har jeg aldri bodd på løkka, og har i hvert fall aldri vært "frøken perleøredobber fra vestkanten". Men jeg ruslet fra Storgata og dumpet lykkelig inn på Bar Boca. Og nå kommer jeg forventningsfull fra Tønsberg med rød kjendisvogn, unge i retroklær og luncher likesinnede på en kafe nær deg .

LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:18.