|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Skal rømme
|
Sv: Servere hunden matrester fra annet enn matskålenVi lar også hunden spise av vårt servise. Vi setter dog ikke alle kjøkkenredskapene og serviset på gulvet for at han skal få forskyne seg.
|
|
|
#2 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Servere hunden matrester fra annet enn matskålen
Sånn gjør vi det også! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
passer i nissedrakt
|
Sv: Servere hunden matrester fra annet enn matskålenJeg synes det er ti ganger verre med hunder som slikker eierene (og andre) i ansiktet.... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Servere hunden matrester fra annet enn matskålenFisefin. Men jeg syns forsovidt at det er greit at hunder ikke lærer at mat på vanlige tallerkner er "fritt villt", så av oppdragelseshensyn ville jeg ikke gjort det. Men ikke fordi det er ekkelt. Men jeg kommer jo alltid ut som megasjuske i sånne tråder som dette, enten det gjelder truse- eller pølseklypevask.
|
|
|
#5 |
|
Fortynnet
|
Sv: Servere hunden matrester fra annet enn matskålenJeg er klar over at det sannsynligvis ikke er uforsvarlig sånn bakteriemessig, så det er vel rent følelsesmessig at jeg syns katte- og hundeskåler i oppvaskmaskinen er ekkelt. Katte- og hundemat lukter jo veldig vondt, og bare tanken på å blande det inn i egen oppvask får meg til å bli litt uggen. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|