|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2009
![]() |
Sv: Hvordan virker Ryan air?Ryanair er helt OK å reise med, gitt at du aksepterer: |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan virker Ryan air?
-Mens atter andre bor ute i "ødemarken" og synes det er helt topp å reise fre f.eks Rygge rett borti veien fremfor store uoversiktelige Gardermoen.
|
|
|
#3 |
|
Aktiv
![]() |
Selvfølgelig, hva som er ødemarken avhenger av mange ting. Jeg tok utgangspunkt i \"i forhold de de mest folkerike strøk\", men bor man annerledes enn flertallet, må man også vurdere annerledes. I Oslo er for øvrig i forholdene verst, ikke i London heller, men hva med f eks Barcelona? Når folk faktisk oppdager at de befinner seg på en flyplass 15 mil fra Barcelona og har to valg, taxi eller først en buss inn til en annen by, så et tog som går noen ganger pr dag, forstår jeg godt om folk føler seg lurt. Så mitt poeng: SJEKK flyplassen nøye, og finn ut om plasseringen (og transportmuligheten/-prisen) er OK i forhold til billettprisen og dine ønsker for hvor du vil starte/slutte turen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helt uenig i disse punktene.
|
|
|
#5 |
|
Aktiv
![]() |
Uenige kan vi gjerne være, og for HI tror jeg det er en fordel - så kommer flest mulig syn til uttrykk. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan virker Ryan air?Jeg kjøper aldri hverken mat eller drikke ombord på Ryanair. Mannen min på 190cm sliter litt om vi blir sittende på de trangeste plassene, men han klarer da fint det så lenge han får sitte mot midtgangen. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Forelska
|
Sv: Hvordan virker Ryanair?...men skulle eg ha ein personleg grunn til å la vera å fly med Ryanair må det vera at sjefen er ein dust.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|