Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Tips: Oslo–New York t/r for 3190!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-11, 21:02   #1
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips: Oslo–New York t/r for 3190!

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Hm, pussig at nettopp Elin sin "forbrukerinfo" ble fjernet ... not.

Nå har hun jo selv ganske betraktelig flagget hvem hennes arbeidsgiver er, så det detektivarbeidet var neppe vanskelig. Jeg synes nesten det er litt smått sjarmerende at du ikke ser forskjellen på disse to trådene.

Gammel 18-02-11, 21:05   #2
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips: Oslo–New York t/r for 3190!

Opprinnelig lagt inn av Fryd, her.

Nå har hun jo selv ganske betraktelig flagget hvem hennes arbeidsgiver er, så det detektivarbeidet var neppe vanskelig. Jeg synes nesten det er litt smått sjarmerende at du ikke ser forskjellen på disse to trådene.

Herregud, jeg ser jo forskjellen men jeg påpeker at det jo er helt tilfeldig at man vet Elin jobber for SAS. Det er jo FLUST av liknede tråder her inne og jeg vet mange selger produkter de snakker om men slik er det jo bare. Det er umulig for forumledelsen og vite til enhver tid hva alle medlemmer driver med, og det forventer man jo heller ikke. Men da får en regel gjelde for alle, reklame er ikke tilatt. Punktum. Hvis ikke blir det bare idiotisk og neppe tilfeldig hvem som får bedrive slikt her på FP.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:11.