|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fortynnet
|
Sv: Tur til legoland og sære matbehov, hvordan løse dette?Jeg syns maten der generelt er dårlig og altfor dyr i forhold til kvaliteten. Vond pizza, udelikate buffeter der maten har stått på varmeplater altfor lenge, kjedelige bakervarer, alt det "vanlige" som treige pølser og burgere ... Kikket faktisk på sidene deres nå, og så at de hadde fått noen nye spisesteder (blant annet ett med brød, salat og nypresset juice) siden jeg var der sist, så kanskje de har skjerpet seg. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tur til legoland og sære matbehov, hvordan løse dette?
Jeg synes de har blitt bedre de siste par årene. Grove hamburgerbrød, tacobuffet med veldig stort salatutvalg, den afrikanske buffeten m.m. Men dyreparken er jo ikke stedet vi besøker pga maten...så jeg forventer ikke all verdens. Har ofte med en litt mere spennende niste som en variasjon (har årskort og er der ofte)
|
|
|
#3 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Tur til legoland og sære matbehov, hvordan løse dette?Vi var i legoland i fjor, og mener å huske at det var mye grill, pølser og pizza- Vi hadde med matkurv som vi spiste der vi kunne sitte (bord+benker) Det vi kjøpte i parken var is og kaffe. Effektiv spising med aktive unger |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|