Sv: Spinnoff: Tid for middagsgjester
Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.
Eh ... for meg er det utenkelig å invitere til en middag ungene ikke skal delta i mens de er hjemme. Jeg sier ikke at det er feil å gjøre det. Jeg bare ble så overrasket i den andre tråden, for det var ikke noe jeg hadde tenkt på at man kunne gjøre. Derfor ville jeg høre om dette var vanlig, og det var det tydeligvis.
Ikke tror jeg at det er gjennomførbart med mine unger heller. De er veldig sosiale og ville sannsynligvis styret fælt hvis vi foreslo at de skulle legge seg når vi skulle spise. I tillegg til at vi bor trangt.
Jeg dekker alltid på til vesla og hun er stort sett med å spiser om det er på helger når hun er oppe senere. Kunne ikke falle meg inn å ikke inkludere henne i måltidet om hun selv ønsker å delta og det gjør hun jo som regel (skravleunge som hun er).
De som kommer til middag hos meg vet at det er "voksenmiddag" der etter all sannsynlighet starten på kvelden blir med en 7 åring til stede. Vi bor i liten leilighet men selv om vi hadde hatt større plass tror jeg neppe jeg hadde sendt henne bort i andre enden på huset for at jeg skulle få ha min voksenmiddag for meg selv. Det kunne faktisk ikke ha falt meg inn når jeg tenker på det. Hun er del av selskapet til hun legger seg, om hun måtte ønske det selv.
Sist redigert av Lisa : 28-02-11 kl 00:03.
|