|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal dere være med på Coca Cola-boikott?
I dette tilfellet er det slik at faren hjelper sønnen å holde seg skjult og dermed ikke lar seg avhøre eller være del av etterforskningen - dermed oppfordres det til boikott.
|
|
|
#2 |
|
Fortynnet
|
Koster ikke meg en kalori (tvert om, kan en vel si) å boikotte Coca Cola på denne bakgrunnen. Jeg boikotter sjelden noe, men den saken der er utrolig provoserende. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tøff
|
Sv: Skal dere være med på Coca Cola-boikott?Det å ikke boikotte fordi en tror det ikke hjelper, er jo som å slutte å spise fordi du overlever uansett ikke.
|
|
|
#4 |
|
Ringskrømt
|
Snakker du til meg? Ja, jeg kildesorterer, og nei, jeg boikotter ikke fordi jeg tror det ikke hjelper, men fordi jeg 1) liker Cola-glasset mitt hver lørdag, og 2) ikke har satt meg ordentlig inn i saken.
|
|
|
#5 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal dere være med på Coca Cola-boikott?Ja men Coca-cola levere jo ikke bare cola
|
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Du greier deg ikke uten brus i et par uker? Kanskje boikotten er en god anledning til å kutte cold turkey da!
|
|
|
#7 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg drikker bare pepsi max
Sist redigert av Honda : 02-03-11 kl 00:13. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|