Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook – fine ord i statusfelt

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-11, 21:12   #1
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Noen kom med en bedre status:
Berserk måtte ikkje flykte til Antarktis pga dei frykta for sitt eget eller barna sitt liv. Vis støtte på andre måtar enn å sparke nedover!

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 04-03-11, 21:23   #2
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg som trodde jeg hadde oppegående venner siden jeg bare hadde hatt 1 sånn melding siste døgnet. Men nå poppet det opp 2 på 10min.

Isolde er ikke aktiv  
Gammel 04-03-11, 23:12   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Noen kom med en bedre status:
Berserk måtte ikkje flykte til Antarktis pga dei frykta for sitt eget eller barna sitt liv. Vis støtte på andre måtar enn å sparke nedover!

Fantastisk bra!

Denne adopterer jeg om noen i min bekjentskapskrets begynner spre denne skiten. (Har ikke sett den sålangt, har jeg virkelig klart å luke dem vekk? )

Emneord
facebook staus, facebookstatus, status på facebook

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:32.