Sv: Syltelabber og grisehyl skal stoppe fredagsbønnen
Opprinnelig lagt inn av Elin, her.
Eksempler?
Lokalpartiet her i byen er slik at om pressen skriver om noe som kan være vagt kritikkverdig, så er Frp på banen med en gang og erklærer at dette er skammelig, og dette må vi gjøre noe med, selv om det er noe som egentlig strider totalt med programmet deres. Vil helst ikke gi noen konkrete eksempler på det, for jeg har ikke så lyst til å røpe hvor i verden jeg bor 
Jeg kunne jo ha kontruert noen eksempler, for eksepelets skyld, men det ville ikke ha vært helt rett mot Frp... Det har vært flere saker på riksnivå også, men jeg skal være så ærlig og si at jeg ikke går rundt og husker på alle. Men jeg skal hyle ut om jeg kommer på noen. De er jo omtrent ukentlige, om ikke daglige.
Populisme kalles det vel.
Og så er de de sakene de fronter, som ville ha virket helt mot sin hensikt. Som feks saken hvor de foreslo å fjerne alle støtteordninger for småbarnsforeldre, så som barnetrygd og subsidiering av barnehageplasser, for å slå alt sammen en i diger engangsstøtte på et par hundre tusen. Det forslaget fikk meg til å ønske at det burde være iq-testing av politikere!