Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Født med surrogatmor fra India - etisk dilemma? (vg)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-11, 10:51   #11
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Født med surrogatmor fra India - etisk dilemma? (vg)

Nå kommer jeg inn i dette sent i gamet, men vil gjerne stille et spørsmål: er det lov for enslige menn som ikke er homofile å benytte denne metode? Der de er biologisk far, altså?

Jeg hadde egentlig skrevet en del mer om hvorfor jeg spør, men skjønner at det blir litt for sensitivt. Hvis noen av dere har rukket å lese det jeg skrev, er det fint om diskusjonen gjøres litt mer vagt, og evt. fjerne sitater.

Sist redigert av C3PO : 11-03-11 kl 11:07. Årsak: Litt for sensitivt om en annen person
C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
etikk, surrogatmødre

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:15.