Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilken ville dere valgt?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-11, 18:12   #1
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken ville dere valgt?

Støvler til penbruk og et par billige sko som barnet går i hver dag i flere timer? Jøss, pussig måte å tenke på. Jeg fatter ikke hvordan det skal gå an å slite ut et par Hunter for et barn? De kan fint brukes hver dag og er jo gode støvler for foten i tillegg (smale føtter) Jeg ville definitivt valgt de nederste og brukt de til hverdags og pynt.

Gammel 12-03-11, 18:25   #2
Curly
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2010
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Støvler til penbruk og et par billige sko som barnet går i hver dag i flere timer? Jøss, pussig måte å tenke på. Jeg fatter ikke hvordan det skal gå an å slite ut et par Hunter for et barn? De kan fint brukes hver dag og er jo gode støvler for foten i tillegg (smale føtter) Jeg ville definitivt valgt de nederste og brukt de til hverdags og pynt.

Ja ikke vet jeg hvordan de er å gå med, litt derfor jeg spør her. Er det som mine så er de ikke gode å leke i, men det kan jo være at de til barn er bedre da.
Billigsko til hverdagsbruk er vel ikke noe jeg vurderer. Kjøper sko som er gode å bruke
Men støvler til penbruk er vel ikke så unaturlig? Ilse Jacobsen, Hunter osv er jo kjempemoderne nå til dags, selv om det ikke er ruskevær

Gammel 12-03-11, 18:28   #3
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Hunter passer vel bra for de med smal fot i min erfaring. Vesla har veldig smal fot så de sitter perfekt og og gir faktisk litt støtte også. Jeg derimot kan ikke bruke Hunter med mine paddeføtter

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:14.