|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
kamerat
|
Sv: P-pille-paranoiaJeg er veldig enig med Fadese og Polyanna. Jeg synes p-piller er et godt alternativ, kanskje det eneste reelle, for unge kvinner som absolutt ikke vil bli gravide. De fleste bivirkningene er jo faktisk forholdsvis bagatellmessige. Bedre med hormonelle humørsvingninger enn å ta abort som 16-åring, sier nå jeg. Ja, jeg synes til og med det er verdt litt syklustull og noen ekstra prøveperioder når man nå en gang faktisk skal bli gravid.
|
|
|
#2 |
|
--
|
Sv: P-pille-paranoia
Litt syklustull og ekstra prøveperioder er helt greit, men for min del ble det tilsammen 5 IVF forsøk og mange hormonkurer før det. Nå kan ingen si med 100% sikkerhet om det er pga p-pillene, men det har vært nevnt flere ganger i utredningene. Min forrige gynekolog sa at p-piller skapte ubalanse i kroppen som kunne vare lenge. Det er selvfølgelig bare min erfaring, og jeg har ingen bevis på at p-piller er skyld i dette... Sist redigert av Isa : 02-10-06 kl 12:15. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|