|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Havregrøt til frokost ...Ungene elsker havregrøt, men blir sjelden til at jeg lager det...
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfreak
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
Sv: Havregrøt til frokost ...Jeg tenker som så jeg da, i min naive verden, at det meste som ender på -ose er jo sukkerstoff, uansett om det er sukrose, fruktose, laktose osv. Og alt med måte.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Havregrøt til frokost ...
Dette er hentet fra Tine sine nettsider. Når vi tilsetter fruktose i grøten er det bare en bitteliten klype som skal til. Jeg synes det er bra at han ikke får det hoppet i blodsukkernivået og tror ikke at de små mengdene fruktose han får i seg gir noe negativt utslag på metthetsfølelsen.
|
|
|
#5 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Havregrøt til frokost ...
Vi bruker bevisst litt fruktose også nettopp fordi det ikke behøves så store mengder for at det skal bli søtsmak. Skal svært lite til. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Havregrøt til frokost ...Ofte blir havregrøten veldig varm, så hos oss har det blitt veldig populært med melk på grøten, før kanel og litt eplemos has på. |
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|