Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Snooks?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-11, 14:21   #1
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Snooks?

Datteren min har bursdag snart, og i dag så kom hun hjem og fortalte at hun hadde funnet ut hva hun ønsket seg i gave. Hun sa snooks (snuks)
Det var visstnok en slags dukke man kunne ordne hår på? Noen som vet hva dette er og hvor man får tak i det?

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 14:27   #2
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Snooks?

Shnooks.
Har sett de i så og si alle lekebutikker.

Gammel 15-03-11, 14:31   #3
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er en slags rund liten bamselignende sak i ganske friske farger, ca 15 cm i diameter, med et crazy hår som kan stelles. Den fåes vel i vanlige lekebutikker, og koster ikke all verden.

Gammel 15-03-11, 14:54   #4
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

akkurat -tusen takk, dere Ikke greit når jeg ikke vet hva det er eller hvordan det skrives

Gammel 15-03-11, 15:29   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne "måtte" jeg kjøpe til syvåringen min etter at hun hadde snakket om dem i evigheter og jeg ikke ante hva hun snakket om, hehe. Men de var billigere enn jeg fryktet da, 99,- kroner hos BR. Og datteren min behandler den som sitt eget barn, omtrent. Dette er visst den nye hypen, "alle" jentene på eldste sin skole har visst disse.

Gammel 15-03-11, 22:48   #6
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er dette noe hun ønsker seg flere av?

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 08:02   #7
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Standard

Ja helt sikkert- dessuten så har jo selvsagt ikke jeg rotet meg til å kjøpe enda

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Er dette noe hun ønsker seg flere av?

Gammel 16-03-11, 09:40   #8
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Ja helt sikkert- dessuten så har jo selvsagt ikke jeg rotet meg til å kjøpe enda

*notert*

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:02.