|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilke strikkepinner er det jeg skal ha?Jeg har testet ut magic loop litt nå i jula. Jeg tror jeg fortsetter med strømpepinnene mine, jeg. Jeg får det ikke helt pent der jeg looper. |
|
|
|
#23 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hvilke strikkepinner er det jeg skal ha?Jeg har KnitPro, men i metall, og er veldig fornøyd med de pinnene. Jeg har aldri vært særlig glad i trepinner, så for meg ville det vært uaktuelt å gå over til det. Ekstra tilbehør kjøpes greit på Ebay, man kan få ganske mye stæsj til under 200 kroner, fant jeg ut.
|
|
|
#24 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke strikkepinner er det jeg skal ha?
8 pinnestørrelser, 4 vaiere, 2 sett med stoppere, 1 sett pinneanvisere, 1 pinnemåler, plastlommer, samlemappe med 2 små etui inni. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
One of These Days
|
Sv: Hvilke strikkepinner er det jeg skal ha?mei, du kan sikkert bestille direkte gjennom Knit Picks? Jeg hadde helt klart bestilt litt garn derfra også. Sokkegarnet Felici er mykt og godt, Knit Picks Palette er myk, finnes i mange farger og utrolig billig! Knit Picks sender dessverre kun til statene. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Har fått viljen sin
|
Kun til statene er helt i orden. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
One of These Days
|
Sv: Hvilke strikkepinner er det jeg skal ha?Det meste kan du bestille også til Norge, men jeg hadde skaffet meg en del fra Knit Pics. Hvis du vil unne deg litt luksus er garnet til Sanguine Gryphon deilig! Jeg har Klee, silkegarn, Skinny Bugga og Bugga! Mykt og deilig garn! Du slipper i alle fall toll om du bestiller derfra til statene. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hvilke strikkepinner er det jeg skal ha?Skinny bugga skal jeg ha noe av ja, har sett en del flotte prosjekter på Ravelry av det. :noterer: |
|
|
|
|
|
#30 |
|
St(r)ikkeplante
|
Sv: Hvilke strikkepinner er det jeg skal ha?Sånn, hvis man skal bestille til Norge, kan jeg anbefale nettbutikken www.p2tog.com Har ikke handlet over 200 kronersgrensen derfra, men de sender kjapt og greit.
|
|
|
#32 |
|
Epikur
|
Sv: Hvilke strikkepinner er det jeg skal ha?Du skal ha knit pro symphonie wood, og du kommer til å elske dem!
|
|
|
#33 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hvilke strikkepinner er det jeg skal ha?Nå har jeg fått pinnene mine, og etter litt nybegynnerkrangling har vi blitt venner. Ikke bestevenner, men det kan jo forandre seg. Jeg trenger imidlertid litt ekstrautstyr allerede kjenner jeg - blant annet pinner i størrelse 3. Når jeg søker på e-bay finner jeg kun knitpro, ikke options interchangeable som var det de jeg kjøpte fra knitpicks het. Er det bare forskjellige navn eller er det forskjellige systemer? |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilke strikkepinner er det jeg skal ha?Knitpicks heter Knitpro i Europa. Hvis du ikke vil lete på ebay har de dem her:
|
|
|
#35 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Hehe, jeg måtte bare flire litt av dette innlegget |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hvilke strikkepinner er det jeg skal ha?Okei, så jeg kan bestille knitpro i stedet ja. Godt. Jeg ble et øyeblikk bekymret for at jeg aldri kunne kjøpe noe tilbehør siden knitpicks bare sender til statene. Nuh vel. Ser dere senere, jeg har en date med min gode venn PayPal. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hvilke strikkepinner er det jeg skal ha?Jeg kan ikke strikke og fatter ikke hva jeg gjør i denne tråden, men er ikke strikkepinner strikkepinner? |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Hvilke strikkepinner er det jeg skal ha?Jeg kjøpte starter-settet til min mor i julegave for et par år siden. I dag lurte jeg på om hun brukte dem? Nei, hun likte dem ikke. Jeg skulle mer enn gjerne få dem.
|
|
|
#40 |
|
Bare sær
Samma det vel - hund er hund.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|