Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ønsketråd - vår!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-11, 22:48   #1
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ønsketråd - vår!

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Jeg hadde den i 1 i fjor - men har prøvd to ulike fager i årets modell og begge var store 1'ere. Og så syns jeg de har en tendens til å vide seg ut en smule etter litt bruk så jeg står over GM kjøp iår.

Hm, jeg fikk str 2 fordi jeg normalt sett bruker str 2 i OM. Har bare prøvd den en gang, og den var stor, ja....og om den utvider seg, så blir den aaltfor stor..Kanskje jeg skulle byttet til str 1 da ? Hva tilsvarer 1 i denne kåpen da, hvilken størrelse bruker dere normalt dere som har kjøpt 1 i OM ?

Jeg får nemlig ikke prøvd da jeg venter på operasjon av ryggen og ikke kommer meg ut. Hvordan er den etter vask ? Krymper den ikke litt ?

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 23:10   #2
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Hvordan er den etter vask ? Krymper den ikke litt ?

Jeg har kåpen i str. 0, den er fra ifjor (eller var det året før?) Den er normal i str. i alle fall. Min krympet litt i vask, så nå er den helt perfekt.

Det står at den må renses, men jeg vasket den i maskin og det gikk fint.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 09:35   #3
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Hm, jeg fikk str 2 fordi jeg normalt sett bruker str 2 i OM. Har bare prøvd den en gang, og den var stor, ja....og om den utvider seg, så blir den aaltfor stor..Kanskje jeg skulle byttet til str 1 da ? Hva tilsvarer 1 i denne kåpen da, hvilken størrelse bruker dere normalt dere som har kjøpt 1 i OM ?

Jeg får nemlig ikke prøvd da jeg venter på operasjon av ryggen og ikke kommer meg ut. Hvordan er den etter vask ? Krymper den ikke litt ?

Jeg bruker normalt 1 i OM- hadde dog en strikkekåpe (ikke GM) i OM i str.2 som satt perfekt ved prøving og den ble for stor etter to gangers brukt - ergelig. Tror jeg ville satset på å bytte til en 1'er dersom du sysns den er romslig. Lykke til med operasjonen forresten.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:49.