Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Har de butikker med store størrelser i London?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-11, 00:28   #10
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har de butikker med store størrelser i London?

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

Jeg har laget en tråd om dette tidligere: http://www.foreldreportalen.no/forum...rrelser+london

Jeg rakk ikke alt på min tur, men var en lang tur innom Evans, og der hadde de mye fint! Skulle gjerne brukt mye mer tid der. Ble gledelig overrasket faktisk, mye finere ting i butikken enn nettsiden ga uttrykk for.

Der var det en tråd fra før ja. Jeg er litt dårlig på å søke opp før jeg legger inn egne spørsmål ...
Men der kom det jo mange gode tips.

Hva betyr det når boden har str opp til 22? Er det ca vår 50?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Å, det var en kjempegøy dag!
Ha litt bedre tid til flyet hjem igjen enn jeg hadde. Jeg har vondt enda når jeg tenker på den løpeturen der.

Jeg nekter å løpe, så om det ser ut som jeg må det skal jeg heller leie meg et hotellrom.

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg er veldig glad i Evans. Jeg skulle bare ønske de kunne svare på e-posten hvor jeg spør dem om hvilken bukse de selger på nett nå som er samme snitt som den jeg kjøpte i butikken deres i fjor vår!

Skriv igjen.

Ellers er jeg mest innstilt på Long Tall Sally. Jeg ser for meg at jeg begynner å grine idet jeg finner en dongeribukse som er passe både over rumpa og i lengden.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:40.