Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Skallklær - jøss!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-11, 00:23   #25
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skallklær - jøss!

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Fjorårets PoP-dress tar inn vann på knærne. Riktignok når Lillebror har sittet på knærne i en diger vanndam i lang tid, men uansett så blir han våt. Hva bør jeg impregnere med for å få den tett igjen? Vi har ikke tørketrommel, så det må bli noe til å spraye på eller vask/stryk. Hva funker best?

Enten kan du vaske hele dressen med Nikwax (fåes i sportsbutikker blandt annet). Enkelt og greit, bare å "hive" inn i maskinen sammen med ren dress. Evt kan du jo bruke spray dersom du bare trenger å impregnere knærne. (om du søker på impregnering, så får du opp endel om dette, var en tråd også for få dager siden ).

Jeg har iallefall veldig god erfaring med dette merket og vasker også teknisk tøy kun med Nikwax vaskemiddel beregnet for skallbekledning. Jeg kjøper hos Sportsdeal siden de der har 1000 ml som varer litt lenger. En flaske på 300 ml varere ikke til mer enn et par-tre plagg. Og langt billigere er det også ( kr 125,- for 300 ml og kr 219,- for 1000 ml )

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:08.