Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Raw food priser?

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-11, 21:01   #1
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Raw food priser?

Her er en rabattkode og om noen vil bruke. LUP825
(Det er sikkert en fordel for meg om den blir brukt, men jeg har ikke satt meg inn i det.)

Så prisen på chia frø på helsekost i dag, der kostet det 198 for 500g, på iherb betalte jeg 8$ for 454g.
Har kjøpt litt på helsekost og, men føler ikke at jeg har råd til å prøve alt jeg har lyst på derfra.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 21:16   #2
Nip
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvor mye kan man bestille for så man slipper toll?

I dollar, og er dette før eller etter porto?

BLOND, sorry! lyst å bestille fra iherb

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-11, 21:22   #3
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

På toll.no finner du omregningskurser. Tryggest å bruke disse. Det er kursen på den dagen det blir ført inn i Norge som gjelder, så det kan være lurt å ikke være helt inntil grensen på 200 kr. Det er 200 uten frakt du kan bestille for. Verdien de skrev på pakken min, var minus de 5 $ jeg fikk i rabatt når jeg brukte kode (kun første gangen det er mulig), så egentlig kunne jeg ha bestilt for litt mer.

Portoen er avhengig av vekten og om du vil ha sporing. 4$ er den laveste portoen.

35$ er nå 199,50. Jeg ville ikke ha bestilt for fullt så mye, greit å ha litt å gå på om kursen endrer seg.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-11, 19:55   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Her er en rabattkode og om noen vil bruke. LUP825
(Det er sikkert en fordel for meg om den blir brukt, men jeg har ikke satt meg inn i det.)

Jeg brukte koden din nå i en bestilling, fikk 5 dollar i rabatt. Tusen takk.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:04.