Sv: Raw food priser?
Opprinnelig lagt inn av dharma, her.
Iset, hvordan bruker du udo's choice? Er den drikkbar på skje, er det ettersmak som ved tran? Skulle ha fått i meg litt mere sunt fett.
(Forresten, vær litt forsiktige med hva dere bestiller. Alt er ikke lov å importere. Er det klassifisert som legemiddel eller grenseverdiene for vitaminer er for høye, så kan det bli sent tilbake. )
Den smaker høy og låve. Men helt grei altså. Jeg har ikke brukt den på noen år nå, pga. prisen og det at det bare ikke er blitt noe av det. Men nå merker jeg at huden begynner å bli tørr igjen slik som før jeg begynte med den (jeg ble helt fri for ekstremt tørr og eksemete hud i ansiktet på under en uke med den oljen) så nå må jeg ha den igjen. Jeg hadde den i smoothies eller i et lite glass juice som jeg tok på styrten. Det siste er egentlig best, da får man den i seg fort. Tran er fjørti ganger verre, altså, denne smaker bare høy, egentlig.
Ang vitaminer så kjøper jeg alt mitt på shopping4net, er det i Sverige mon tro? Grenseverdiene er i hvert fall utrolig mye høyere enn det som er lovlig i Norge (jeg MÅ ha de dosene) og jeg har heldigvis aldri hatt problemer med returnerte pakker.