|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi finner ikke mat til Storebror her
Sin gluten betyr jo bare glutenfritt. Spanjolene merker de rareste ting med sin gluten. Juice for eksempel, og kokt skinke. Jeg tror fortsatt det skandinaviske senteret kan være et sted å spørre.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Ja, men glutenfritt er jo det de er ute etter. En må selvsagt sjekke innhold av melk og annet som skal unngås også, men at det er glutenfritt er jo vesentlig.
![]() |
#4 |
|
Ser på oversikten jeg sendte at et supermarked som heter Mercadona i Torrevieja skal ha glutenfritt. Hvis dere har sjanse til å ta en ekspedisjon til Alicante er det selvsagt bedre utvalg, men det er jo ikke sikkert at dere kan... Her er det i hvert fall oversikt over butikker i regionen.
![]() |
#5 |
-
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå er det noen år siden vi var i Torrevieja og på Mercadona, men de hadde i allefall glutenfri Mariekjeks, glutenfritt brød og glutenfrie croissanter da. Ikke at min dengang 3-åring ville spise noen av delene... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Vi finner ikke mat til Storebror herHva med sånn fæle, runde rispuffkjeksgreier? Noen av dem påstås hvertfall å være gluten- og melkefrie. Tacoskjell? Og siste instans - potetgull |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|