Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Jærstolen

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-11, 22:58   #1
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jærstolen

Jeg har fått tak i slike til slikk og ingenting. Har brukt dem i flere år og enda ikje drept noen dtrømpebukser. Gode å sitte på synes jeg også st de er.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-11, 23:12   #2
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg har fått tak i slike til slikk og ingenting. Har brukt dem i flere år og enda ikje drept noen dtrømpebukser. Gode å sitte på synes jeg også st de er.

En slikk og ingenting?
Kanskje jeg må ha meg ut på loppemarkedene i år?
Men det er vel vanskelig å se om det er en aksel fra den fabrikken, eller om det er en etterlikning...

Gammel 01-04-11, 23:42   #3
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har denne fra Living til kr 999,-/stk.
En billigere variant, produsert i Kina. Svigermor har ekte Jærstol, og den er bedre å sitte i. Vi har puter på våre, men den er ikke så god i ryggen. Men liker godt utseendet og prisen, og den passer godt til bordet (se bilde).

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-11, 00:14   #4
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

En slikk og ingenting?
Kanskje jeg må ha meg ut på loppemarkedene i år?
Men det er vel vanskelig å se om det er en aksel fra den fabrikken, eller om det er en etterlikning...

Som regel er ikke etterligningen flettet rundt hele rammen på setet, som på bildet av kopien over. Jeg vil tro at de blir litt hardere og flatere i setet.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:38.