|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skrekkens soverom, er det håp?
Nei. Over store områder var tapeten helt løs, så jeg trodde at dette skulle gå så fint. Jeg klasket på en klut med glovarmt vann på de verste stedene, og det hjalp litt. Men uansett hadde det ikke blitt bra, sponplatene er kjempetørre og støvete, det er hakk i dem etter bruk, skjøtene er veldig stygge og så videre og videre.
![]() |
#2 |
Leser
|
![]() Sv: Skrekkens soverom, er det håp?
Enig i at glatte gulv er det beste. Vi har malt plank i spisestue og stue og det er ikke bra. Gulvet er i tillegg veldig bløtt så det minste kakk gir merker. Men som sagt på et soverom er det lite slitasje. Gulvbelegg er også veldig enkelt og greit. På et soverom kan du kjøpe et billig belegg + at deres rom ser lite nok ut til å slippe skøyter (får gulvbelegg i 4 m bredde)
![]() |
#3 |
Off the map.
|
![]() Sv: Skrekkens soverom, er det håp?Jeg hadde nok i dette tilfellet valgt ferdigmalt panel, selv om det ikke er min favoritt heller sånn egentlig. MEN, jeg hadde prioritert skikkelige skap som over her, og da hadde resten fått blitt greit nok. Velg en lys farge, da rommet er trangt nok som det er - så kan du forandre looken ved å velge forskjellig type sengetøy. Senga er uansett størstedelen av rommet. Det viktige med dette rommet er at dere utnytter plassen til oppbevaring.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|