|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva gjør man når man ser hunder på rømmen?En ting er hunder. Jeg fikk følgende SMS av en venninne:
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva gjør man når man ser hunder på rømmen?
Man ringer eieren, eventuelt nærmeste bonde (som garantert vet hvem som er eieren). Så kommer eieren og banner og steiker mens han prøver å få tak i sauen/sauene/kyrne, mens du står og prøver å la være å omkomme av latter...så hjelper du selvsagt til. :erfart:
|
|
|
#4 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#5 |
|
This is normal!
|
Fantastisk. Heia Luna!
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Hva gjør man når man ser hunder på rømmen?Problemet er at det i Oslo er så mange hunder som slippes ut for å lufte seg selv. Jeg kan tenke meg at dette muligens er mer vanlig i Oslo øst/Bærum/Asker enn andre deler av Oslo, uten at jeg er sikker på det. Dermed er det mange som kan ringe til poitiet om løse hunder og jeg tror neppe de drar ut på jakt for å prøve å finne hunden. Det kan jo være mulig at en eier har kontaktet politiet og at det kan synkroniseres så at eieren får vite hvor hunden ble sett sist. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|