Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

HASTER! Endring av filtype

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-11, 22:22   #1
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 180
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: HASTER! Endring av filtype

Hvis du sender et dokument som tekstbehandlings-etellerannet, så er det en mulighet for at ikke mottakeren får det til å se like pent ut på sin maskin som du hadde det på din.
Derfor bør du bruke PDF-fil, da vet du at det blir likt uansett hvem som åpner det.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-11, 22:56   #2
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: HASTER! Endring av filtype

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Derfor bør du bruke PDF-fil, da vet du at det blir likt uansett hvem som åpner det.

Og dette er jo riktig og viktig informasjon - hvis du ser bort fra at Bloppy allerede i første innlegg skrev følgende:

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Søkesiden sier at det bør være .jpg eller .gif dokument.

Så i tilfelle Bloppy skal følge det som stod på søkesiden - og med tanke på at hun tross alt skal søke på en jobb hvor det sannsynligvis er greit å vise at man faktisk klarer å lese det som står på selve siden - så vil jeg fremdeles være så freidig at jeg anbefaler min metode skrevet et par innlegg over her.

En småfrekk fredagshilsen fra Lille meg.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:06.