|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Pannekaker
På skolen mine barn skal gå på er det ikke lov å ha med nøtter og nøttepålegg, på grunn av flere barn med alvorlig nøtteallergi. Det har ikke noe med hvorvidt nøtter er sunt eller ikke. |
|
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Ja, det vet jeg. Og det er selvsagt greit. HI har fått beskjed om at det er på grunn av saltet, så det er det jeg har svart i forhold til.
|
|
#5 |
|
Live and let live
|
Det er ganske vanskelig å ikke få med seg at de andre ungene som sitter ved siden av ungen din sitter og spiser kjeks og drikker brus altså. Om du ikke legger merke til det og de lange misunnelige blikkene til ungen din, så legger man gjerne merke til det når barnet kommer og spør etter kjeks og godterier selv. (Eller ligger hulkende i fanget ditt fordi det ikke falt deg inn å ta med glutenfrie kjeks så han kan ikke engang smake av de andre.) Det er i grunnen ganske umulig å ikke få med seg. Men spiser andre en helt normal matpakke, så er det jo ikke noe som tiltrekker seg oppmerksomheten til noen går jeg ut i fra.
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14. -Det du tror, avgjør hva du ser. Sist redigert av DM : 14-04-11 kl 14:40. |
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det jeg synes er litt snedig nå, er at det er lillegutt med allergimaten sin som får de lange blikkene, kommentarerene fra lærere, assistenter, og foreldre jeg slett ikke kjenner på foreldremøte. Fordi han har så fine og gode matpakker og de andre barna kommer hjem og vil ha lik Sist redigert av m^2 : 14-04-11 kl 15:04. |
|
|
|
|
#7 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
At folk har med seg forskjellig er så. Det kan man jo anta på forhånd. Men slik hovedinnlegger la det fram, så syntes det som om det var noe hun satt og studerte. På tur og andre steder er vi mest opptatt av vårt, eller så er vi av dem som husket å ha med noe godt. |
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det ble jeg også. Vet ikke om de får lov å ha med sjokopålegg, men de har det da... Har ikke spurt Vetle noe mer om det fortsatt er sånn at de har med seg sjokopålegg, loff, yoghurt med "musli" som ser ut som regnbuegodteri osv... |
|
|
|
|
#9 |
|
Rockesøster
|
Jeg må bare kommentere denne for å tydeliggjøre hvor lett det er¨å fordømme. Sist redigert av Nextlife : 14-04-11 kl 19:50. Årsak: Tastefeil |
|
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Åja, jeg snakker om den youghurten som er i butikken, med lokk med kuler/musli med farger - Vetle har vist meg den - så var ikke til å ta feil av. |
|
|
![]() |
| Emneord |
| ugler |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|