|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kanin og marsvin sammenHuff, det er utrolig mye feilinformasjon om kaninhold (det er det sikkert om marsvin også, men det har jeg ikke kunnskap om). Kaniner og marsvin skal IKKE stå i samme bur. De er to vidt forskjellige dyr med helt forskjellige behov og de vil aldri bli noen glede for hverandre. Sett de i hvert sitt bur med en gang! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kanin og marsvin sammen
Jeg synes det er litt i hardeste laget å si, for man ser jo rett som det er rarere ting i dyreverden.
![]() |
#3 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Kanin og marsvin sammenJeg skjønner. Jeg er egentlig fryktelig usikker. På meg ser det ut som om de har det bra sammen, marsvin prater jo og utfra lydene og oppførselen så er det tydelig for meg at han ble glad for selskapet, kanin eller ikke. Leverer jeg tilbake kaninen blir jentene kjempetriste, og å kjøpe et marsvin til blir litt i meste laget i tillegg til kanin, marsvin og tre gale unger. Jeg kan gå tilbake og kjefte på dyrebutikkdamen som tydeligvis var helt på jordet, men på en måte er skaden allerede skjedd.
![]() |
#4 |
Pauset
|
Om det er overvektig så bør du kutte ut eple, druer, appelsin etc. Brokkoli, salat og en liten gulrotbit er mer passende mat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
Ja, jeg prøver å begrense det, men har ikke hjerte til å kutte det helt ut, så det blir i små mengder et par ganger i uken. Hovedinntaket er grønnsaker og høy
![]() |
#6 |
Pauset
|
Det er ikke noe mer pes med 2 marsvin, kontra et heller. Tror nok ikke du vil angre om du skaffer et marsvin til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Pauset
|
Jeg tror at dyret for oss kan virke oppspilt og lykkelig uten at det trenger være det. Et forsøk på en sammenligning: Om man setter et menneske sammen med en sjimpanse, så ville det helt sikkert bydd på gode stunder med morro og omsorg, men en sjimpanse kan likevel enkelt slå i hjel et menneske fort, så det betyr ikke at idyllen er virkelig og at de forstår hverandre. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|