Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-11, 17:54   #8
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg synes dere er en smule arrogante. "Jeg kommer aaaaldri til å bruke det og det er bare teit og jeg ler meg ihjel!" Det er jo åpenbart et marked for dette og da må de vel bare kjøre på. De fleste av oss har jo prøvd ett eller annet av "snabb-produkter" og jeg ser virkelig ikke at dette skulle være teitere enn noe annet i samme sjanger. Noen mennesker evner ikke å lage mat, og da må da dette være et bedre suplement enn en grandis?

Jeg skjønner virkelig ikke dette ønsket om å håne alle som ikke tilbringer 6 timer for dag på kjøkkenet og som ikke lager mat av hjemmedyrkede grønnsaker og uten et eneste tilsetningsstoff. Det finnes en middelvei, altså. Nei, jeg kommer nok neppe til å kjøpe dette selv, men om noen ønsker det så må de få lov til det uten at jeg skal le meg ihjel.

Vet du hva, jeg er med på poenget ditt, men ærlig talt, at folk skal bli så hjelpesløse at de ikke klarer å knekke egg engang, men må ha de ferdig vispet med konserveringsmiddel på kartong, det blir bare for dumt, altså. Det er sinnsykt langt mellom 6 timer på kjøkkenet og uff jeg greier ikke knekke egg, altså. Jeg syns ikke det er riktig at prior skal tjene fett med gryn på å sope opp knuste egg og tilsette kjemiske stoffer for så å selge det dyrt. Om det gjør meg arrogant i dine øyne, well so be it!

Sist redigert av Mrs. Longbottom : 17-04-11 kl 18:08.
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:31.