Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandene

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-11, 21:15   #11
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Eurovision Song Contest 2011: Party med mat fra alle finalelandene

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Hvorfor blir jeg aldri invitert til slikt?

Kul fest.

Du maa nok se deg om etter bedre venner.

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

[/size][/b]

HÆ?

Heller at de holder seg borte fra TV-en enn at de forstyrrer oss andre.

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Artig konsept! Israel: Falafel, kanskje? Dette er den første oppskriften fra googlesøk, jeg har ikke prøvd den selv. Eller noe med dadler? Dadler i bacon er jo godt, om det representerer landet godt nok, da.

Dadler med bacon holder i massevis. Det skal jo vaere enkelt, og det er ingen som kommer til aa skyte meg om det er feil, liksom.

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Portugal: portvin? Evt druer.

Portvin til en dessert, ja. For vi maa jo ha desserter, ogsaa.

Georgia: rødvin! Bestill på polet. (Georgia er visst et av de første vinproduserende områdene).

Polet. Det har vi ikke her. Men jeg skal nok klare aa faa tak i vin derfra om jeg pröver hardt. Imidlertid er det saa mange andre land som det er fristende aa ha vin fra, saa jeg vet ikke helt... Faar haape landet ryker ut för finalen rett og slett!

Island: en eller annen dessert med skyr. Skyr-mousse, f.eks. Eller skyr-is! Har dessverre ikke oppskrift.

Forresten: du kan jo se det an til etter semifinalene, så kan du kutte ut en del av landene. (Evt sjekk booking-byråene hvilke land som er ranket dårlig, og ta sjansen på å droppe dem..?)

Hva er skyr utenfor Norge? Vet du det, Olympia?

Siste semifinale er 2 dager för finalen. Jeg kan ikke vente saa lenge med planleggingen. Derfor starter jeg naa.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:49.