Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

17. mai - en viktig dag?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-11, 11:31   #9
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17. mai - en viktig dag?

Jeg og mannnen kunne klart oss uten så mye mas på 17. Mai. Men når vi har barn stiller det seg helt annerledes. 17. Mai er barnas dag, og de synes det er stas med å pynte seg og være på skolen etter toget. Det ville ikke falle meg inn å ta fra ungene mine den dagen så lenge de er små. Det er jo klart at hvis jeg lokker med badeland eller fisketur eller noe annet de synes er moro, så kan det hende at de velger det. Men jeg ville ikke gitt barna mine det valget, man setter to viktige ting mot hverandre. Hvordan skal de måtte velge bort en dag man ofte gleder seg til i uker (hvorfor kan man jo lure på) fordi man som voksen har lyst til å gjøre noe annet?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:16.