Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer
Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.
Jeg synes dere er en smule arrogante. "Jeg kommer aaaaldri til å bruke det og det er bare teit og jeg ler meg ihjel!" Det er jo åpenbart et marked for dette og da må de vel bare kjøre på. De fleste av oss har jo prøvd ett eller annet av "snabb-produkter" og jeg ser virkelig ikke at dette skulle være teitere enn noe annet i samme sjanger. Noen mennesker evner ikke å lage mat, og da må da dette være et bedre suplement enn en grandis?
Jeg skjønner virkelig ikke dette ønsket om å håne alle som ikke tilbringer 6 timer for dag på kjøkkenet og som ikke lager mat av hjemmedyrkede grønnsaker og uten et eneste tilsetningsstoff. Det finnes en middelvei, altså. Nei, jeg kommer nok neppe til å kjøpe dette selv, men om noen ønsker det så må de få lov til det uten at jeg skal le meg ihjel.
Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.
Jeg synes virkelig ferdig knuste egg på kartong stiller i en helt egen klasse, og ja, jeg ler meg ihjel. Ikke alle kan lage mat nei, men knekke og vispe et par egg? Dette kjøpes jo ikke engang for å spare noe tid, jeg skjønner ikke poenget i det hele tatt. Man sparer fingrene for å bli skitne, kanskje?
Det finnes mennesker som ikke kan knekke egg, f.eks. CP pasienter, men de kan steke en omelett.. Signerer D'arcy her..