|
|||||||
| Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
saftig
|
Sv: Jaja, da har jeg i hvert fall lært i praksisJeg glemte en gang å levere meldekort fordi jeg var syk, og tok kontakt med NAV. Der måtte jeg inn på teppet til en streng dame som lekset opp og var skikkelig nedlatene. Jeg satt omtrent og gråt mens jeg skrev en erklæring på hvorfor jeg ikke hadde levert. Jeg ble ikke trukket.
|
|
|
#2 |
|
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jaja, da har jeg i hvert fall lært i praksis
Jeg har skrevet og levert brev med forklaring i dag, og også lagt meg langflat. Det ER jo min feil at jeg ikke leverte i tide men jeg synes straffen er i overkant drøy.
|
|
|
#3 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jaja, da har jeg i hvert fall lært i praksisBra du sa fra om dette,jeg har aldri tenkt over hva som kan skje om jeg glemmer å levere meldekortet. Jeg har påminnelse på iPhonen så jeg ikke skal glemme det,og nå vet jeg jo hvor viktig det er å huske! Håper det ordner seg for deg,da. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Jaja, da har jeg i hvert fall lært i praksisÅ, der har jeg vært også. Jeg sendte også brev. Og ringte. Min erfaring er at de pengene kan du se langt etter. Beklager. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jaja, da har jeg i hvert fall lært i praksisJeg syns det er sinnsykt at de har meldekortsystem for syke folk.
|
|
|
#6 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jaja, da har jeg i hvert fall lært i praksis
Herregud, det er helt vilt. |
|