Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Gårsdagens blonde moment

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-07, 12:51   #1
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gårsdagens blonde moment

Hihihihi - fort gjort!!!! Godt det ordna seg uten altfor mye styr!

Jeg fikk feil fødselsdato på et id-kort en gang; er født i -74, men jaggu stod det -47 Jeg var vel drøyt 20 år den gangen....

Gammel 07-03-07, 12:53   #2
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hehe, what a blonde moment...

En gang jeg var med min mor på sykehuset i Tromsø for noen undersøkelser og MR-røntgen, så presenterte hun seg med pikenavnet sitt, og legen ble skikkelig usikker, og spurte, er ikke du Snefrid ******? Hvorpå min mor svarte "Nei for faen, jeg heter da Olsen, det vet jo alle".

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 13:44   #3
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Det er rart hvordan sånt kan henge igjen.
Barndomshjemmet mitt, hvor foreldrene mine bor, ligger ca 2-3 minutter forbi veien vår,
og det er ikke sjeldent at jeg har sust forbi veien opp til oss

Gammel 07-03-07, 18:00   #4
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Gammel 08-03-07, 14:08   #5
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Jeg fikk feil fødselsdato på et id-kort en gang; er født i -74, men jaggu stod det -47 Jeg var vel drøyt 20 år den gangen....

På vielsesattesten til søstra mi sto det at hun var født i 1875, ikke 1975.

Gammel 08-03-07, 14:17   #6
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Stort smil

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

På vielsesattesten til søstra mi sto det at hun var født i 1875, ikke 1975.

Er det mulig !! knallbra

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:14.