Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Har du innekatt?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Se resultatene: Har du innekatt?
Ja, har innekatt. 4 5,33%
Nei, har ikke katt i det hele tatt. 43 57,33%
Har vanlig inn-og-ut-katt. 28 37,33%
Deltakere: 75. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-07, 17:36   #2
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du innekatt?

Jeg har to katter, begge har mulighet til å gå ut, men kun den ene som gjør det. Den som ikke vil ut er en langhåret skogskatt, hun trives best hjemme i trygge omgivelser og er generelt litt pysete. Hun ble jaget av en katt ute en gang,- da tisset hun på seg. Stakkars, gjorde vel ikke selvfølelsen hennes noe bedre.

Det er nok lurt å tenke rase og velge en katt med rolig bedagelig lynne dersom du vurderer innekatt. Hannkatten min holdt vi inne de to første leveårene hans, og han hodt på å bli sprø. Viste tydelig at han forsto at det var en verden der ute, som han gjerne ville delta i. Så det endte med noen oppvisninger av energi jeg ikke har sett maken til, oppetter vegger med baklabbene og helt bajas. Vi valgte også å skaffe oss to katter, fordi vi visste de kom til å bli innekatter de første årene, og da hadde de litt selskap i hverandre.
Å skaffe hannkatten min utemulighet er noe av det beste jeg har gjort for katten min. Det er ikke alle katter som egner seg til innebruk. Dette er i allefall min erfaring.

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:06.