Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Mitshubishi Outlander og tre barn

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-11, 20:54   #1
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mitshubishi Outlander og tre barn

ASX er nok litt smalere. ASX blir som en Golf, og knapt det egentlig.

Gammel 10-05-11, 20:59   #2
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjenner en trebarnsfamilie som kjører Outlander. Jeg har ikke studert det mer nøye enn det, men de har sikkert 2 beltestoler og en bakovervendt tror jeg.

Gammel 10-05-11, 22:52   #3
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

ASX er nok litt smalere. ASX blir som en Golf, og knapt det egentlig.

Nuvel, jeg vil tørre å påstå at den er litt større enn en Golf. Den er Golfklasse, ja, men kan bortsett fra det ikke sammenlignes med en standard Golf, altså. ASX-en er faktisk ikke så veldig mye smalere enn Outlanderen, tror det er snakk om maks fem cm (googling sier tre cm). Størrelsesforskjellen på ASX og Outlander er i stor grad i bagasjerommet, Outlanderen har lengre og høyere bakende, noe som utgjør mye i bagasjeromvolum.

I ASX-en vår er det ganske romslig i baksetet, og vi ville nok fått plass til et babysete i tillegg til de to beltestolene vi har, men jeg er i grunn glad vi slipper.

Gammel 10-05-11, 23:02   #4
Tuddelu
I farta ...

Tuddelu sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takk for mye bra og utfyllende informasjon!

Jeg ble litt bekymret over at det blir trangt foran med et bakovervendt TWE. Det går jo til og med greit i vår gamle BMW. TWE bygger jo veldig lite. Så vidt jeg har forstått er baksetet delt i 1+2. Kan man skyve enkeltsetet bakover? I så fall må det jo kunne gå greit å ha et bakovervendt sete der ?

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:40.