Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Baby Led Weaning-metoden

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-11, 21:53   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baby Led Weaning-metoden

Men bare så det er sagt. Resulatet trenger slett ikke blir unger som spiser alt. Knerten min er ekstremt kresen, men han spiser i hvert fall helt selv. :fokuserer på det positive:

Gammel 11-05-11, 22:40   #2
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Men bare så det er sagt. Resulatet trenger slett ikke blir unger som spiser alt. Knerten min er ekstremt kresen, men han spiser i hvert fall helt selv. :fokuserer på det positive:

Jepp denne gangen kan jeg si meg ganske enig med Tjorven og hennes formaning om at det ikke gjelder alle. Det finnes ikke mer kresen jente enn min. Hun er nå nettopp fylt tre og har gått fra å spise chilli til å ikke kunne spise agurk. Er så utrolig lei! Men gutten min gikk gjennom noe lignende, og han er vel den jeg blw'et mest med, og han er en ivrig smaker!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-11, 22:43   #3
Koko
Erfaren

Koko sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Jepp denne gangen kan jeg si meg ganske enig med Tjorven og hennes formaning om at det ikke gjelder alle. Det finnes ikke mer kresen jente enn min. Hun er nå nettopp fylt tre og har gått fra å spise chilli til å ikke kunne spise agurk. Er så utrolig lei! Men gutten min gikk gjennom noe lignende, og han er vel den jeg blw'et mest med, og han er en ivrig smaker!

Nå er ikke dukka mer enn drøyt 2, så mulig jeg må bite det i meg om ett år eller to jeg også. Ellers kommer nummer to rimelig snart og jeg kjører nok samme fremgangsmåte på han. Om jeg ikke passer kjeften min kommer han sikkert ikke til å spise annet enn loff med syltetøy og nugatti før han fyller 18 og et halvt!

Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:20.