|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
flisespikker
|
Sv: Mor i harnisk over barnehagenHalshugging må da være en minst like human avlivningsmetode som felle? Selv om halshuggingen eventuelt skulle skje med spade?
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Mor i harnisk over barnehagen
Vi hadde en rotte på kontoret en gang, og rottefangermannen forsikret meg om at det gikk fort og smertefritt med fella. Vel, den lå et par meter vekk fra der dn opprinnelig sto før rotta gikk i den, og den hadde helt klart ikke dødd umiddelbart. Jeg vil tro en spade faktisk gjorde jobben kjappere.
|
|
|
#3 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Personlig så hadde jeg antakelig ikke klart å slått i hjel et dyr, uansett art, så jeg ville nok foretrukket å satt opp feller. Ikke fordi at de er mer humane, men fordi at jeg er ei pyse.
|
|
|
#5 |
|
Til tider hjulbeint
|
Slangerasisme kan være alvorlige greier. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
ctrl+z
|
Min nylige erfaring er at helsevesenet hvertfall tar det på største alvor. Vi ringte legevakta når vi oppdaget bittene (i flertall, ja
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|