Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vondt i mammahjertet. Virkelig

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-11, 11:55   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vondt i mammahjertet. Virkelig

De gangene jeg vurderer å bruke "vondt i mammahjertet" er fordi det beskriver, tja, den litt ekstra såre følelsen når man synes noe er kjipt i forbindelse med egne barn. Dog prøver jeg å unngå ordet så godt som mulig. Pøntehjertet?

Klikke i vinkel er velkjent fra barndomstiden. Min søster klikket i vinkel til stadighet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 12:01   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Dog prøver jeg å unngå ordet så godt som mulig.

Haha, jeg måtte søke for å se om jeg faktisk brukte mammahjertet selv, eller om jeg bare syns det var greit at andre gjorde det, og det jeg fikk opp var en tråd hvor både du og jeg hadde brukt det.

Men det var kun den ene tråden da. Og den var eldgammel. :ro-ro:

Sist redigert av Tallulah : 13-05-11 kl 14:17.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 12:03   #3
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Haha, jeg måtte søke for å se om jeg faktisk brukte mammahjertet selv, eller om jeg bare syns det var greit at andre gjorde det, og det jeg fikk opp var en tråd hvor både du og jeg hadde brukt det.

av Tally og Mave! (Hm, kanskje jeg bør sjekke at jeg ikke har brukt det selv. Det ville være pinlig. Virkelig.)

Gammel 13-05-11, 12:07   #4
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pøntehjertet?

Jeg vet. <- Forøvrig nok en sånn "jeg skriver i tråd"-greie. Fornorskning av oppbrukte "I know", sikkert, men det gjør vondt i Rettskrivningshjertet.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 12:09   #5
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg vet. <- Forøvrig nok en sånn "jeg skriver i tråd"-greie. Fornorsning av oppbrukte "I know", sikkert, men det gjør vondt i Rettskrivningshjertet.

Ah, rettskrivningshjertet. Det er også ganske følsomt og til tider irrasjonelt hos meg.

Gammel 13-05-11, 13:07   #6
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 317
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Klikke i vinkel er velkjent fra barndomstiden. Min søster klikket i vinkel til stadighet.

Aldri du så klart?!

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 13:08   #7
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Aldri du så klart?!

I would never. :søt & snill yngstesøster:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
mammahjerte, pønt

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:48.