Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Lost

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-07, 01:55   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lost

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg syns den er råbra. Hører at mange er irriterte over at det bare kommer nye spørsmål og ingen svar, men jeg syns det er finfint slik det går frem. Spennende.

Nettopp, jeg også!! Hører folk klage hele tiden fordi det er så "langtrukkent" og man aldri får svar, men det er jo det som er så spennende. Dessuten får man små hint hele tiden.

Ser dere det på TV eller lastes det ned? Jeg så nettopp episode 10 i kveld (laster ned), herreguud så spennende!!!

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 09:39   #2
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ser dere det på TV eller lastes det ned? Jeg så nettopp episode 10 i kveld (laster ned), herreguud så spennende!!!

Er episode 10 den siste? Altså, den som ble lagt ut denne uken, eller er det forrige ukes episode?

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 09:43   #3
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei og nei, nå er jo episode 11 lagt ut, tjohooo!

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 10:57   #4
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som vanlig legger jeg link til trailere for neste episode (USA sendeskjema, ikke norske - altså s03e12!)

(Kilde: youtube.com)
og

(de har forskjellige av en eller annen grunn).

Episoden skal dreie seg/ha flashbacks om Claire. Visstnok.

Sist redigert av Miss Norway : 10-03-07 kl 11:12.
Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 11:01   #5
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Er det bare jeg i hele verden som synes Lost er ufattelig langdrygt og til tider grusom kjedelig?

Gammel 10-03-07, 11:04   #6
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Er det bare jeg i hele verden som synes Lost er ufattelig langdrygt og til tider grusom kjedelig?

Det var en tid i sesong 2 og begynnelsen av sesong 3 at jeg ble litt utålmodig, det innrømmer jeg. Men nå skjer det vannvittig mye i hver episode, og man får faktisk svar og ikke bare nye spørsmål.

Men jeg er jo ekstremt fan og da. Holdt på med The Lost Experience og greier.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 11:09   #7
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Som vanlig legger jeg link til trailere for neste episode (USA sendeskjema, ikke norske - altså s03e12!)

og

(de har forskjellige av en eller annen grunn).

Episoden skal dreise seg/ha flashbacks om Claire.

Jeg nekter å lese. Jeg skal leve i spenning helt fra til den kommer ut.
Sawyer har jeg lyst til å knuseklemme.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:01.