|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Quiet, please
|
Sv: snufs, jeg lengter hjem.Hvis det kan være noen trøst; jeg har hjemlengsel innimellom jeg også, og jeg kan ikke bare dra om en uke, jeg må pent bli her i hvert fall til neste høst. Men jeg trives bedre og bedre nå, så det er ikke så synd på meg.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: snufs, jeg lengter hjem.
Det var ikke den mallen det var skyteepisode i dag vel? Det var en eller annen mall i Houston, Texas, i alle fall ,fikk jeg med meg på nyhetene.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: snufs, jeg lengter hjem.Jeg har også hjemlengsel innimellom. Dvs. vinter-lengsel. Jeg savner snø og kald luft så inderlig noen ganger at jeg til og med drømmer om snø, skikjøring og annet vinterlig noen ganger. Men hjemlengselen går fort over heldigvis.
|
|
|
#4 |
|
Quiet, please
|
Sv: snufs, jeg lengter hjem.
Nei, det var Sharpstown Mall i sørvest-Houston, et godt stykke herfra.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|